رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس اعلام کرد:

برگزاری اردوهای تابستانه بسیج هنرمندان فارس

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۲ اردوی تابستانه توسط این سازمان با هدف انجام ماموریت‌های محوله و رسالت‌های سازمانی خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مجید میکائیلی، دوشنبه سوم مرداد به خبرنگاران گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس مطابق رسالت و مأموریت خود برنامه‌های متنوعی را در طول سال متناسب با ایام و مناسبت‌ها اجرا می‌کند که یکی از آن‌ها برپایی اردوهای جهادی در ایام فراغت تابستان است.

میکائیلی افزود: نخستین اردوی جهادی بسیج هنرمندان فارس روز پنجشنبه ششم مرداد و به مناسبت گرامیداشت پیام ۹ بندی رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: دومین اردو نیز نُهم شهریور و در ایام گرامیداشت حضور رهبر انقلاب در یاری‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان فردوس و تشکیل اولین هسته‌های حرکت‌های جهادی مردمی توسط ایشان برپا خواهد شد.

میکائیلی با بیان اینکه اردوهای پیش‌بینی شده، در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان نواحی و شهر شیراز اجرا خواهد شد، افزود: در این اردوها هنرمندان بسیجی متناسب با توانایی و هنر خویش همراه با سایر جهادگران به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس همچنین از فعالیت ۳۰ گروه جهادی هنرمندان در سطح استان خبر داد و گفت: این گروه‌های جهادی در سامانه مربوط به گروه‌های جهادی در سطح استان ثبت شده‌اند و طی سال و در مناسبت‌های مختلف خدماتی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

مجید میکائیلی یادآور شد: اردوهای جهادی هنرمندان با همکاری سازمان بسیج سازندگی، حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط در فارس اجرایی خواهد شد و متولی برگزاری این رویدادها کانون‌های بسیج هنرمندان نواحی سپاه در شهرستان‌های مختلف است.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات