ساخت یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز آغاز شد

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس(سی و یکم شهریور ۹۹) فاز اول عملیات عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز آغاز شد. 

مطبوعات فارس/ رییس دانشگاه پیام نور استان فارس، دوشنبه در آیینی که به همین منظور با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: یادمان ۲ شهید گمنام دانشگاه پیام نور در سه فاز و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه و با همکاری خیران احداث خواهد شد.

محمدحسن صیف، با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز، مرهون خون شهداست، گفت: همگان در قبال شهدا مسوولیتی بزرگ بر عهده داریم زیرا برای هر پست و صندلی مسوولیت در جمهوری اسلامی، خون‌های ارزشمندی تقدیم انقلاب شده است.

وی، با ارج نهادن به یاد وخاطره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور استان فارس، بیان داشت: شرمنده شهدا هستیم زیرا به دلیل شرایط مالی دانشگاه در طول سه سال گذشته با وجود پیگیری‌ها موفق به احداث یادمان شهدا نشدیم اما امروز خرسندیم که مرحله اول ساخت این یادمان آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ فاز نخست آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین آیین گفت: بر اساس آموزه‌های قرآن، وقتی انسان ببیند اسلام در خطر است نباید منفعلانه برخورد کند و حتی اگر در میان دشمنان حضور داشته باشد، باید برای دفاع از اسلام جانفشانی کند.

حجت الاسلام حافظ ثابت، با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی بیان کرد: شهدا و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس برای ارزش‌ها و حفظ انقلاب، به لذت‌های دنیوی و زرق و برق دنیا پشت پا زدند.

وی، ادامه داد: امیدواریم با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی، بنای آبرومند و در شان شهدا در دانشگاه پیام نور شیراز احداث شود.

از سی و یکم شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات