فرماندار شیراز:

استعفانامه اعضای شورای شهر صدرا بررسی می‌شود

فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد: نامه استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر جدید صدرا به فرمانداری شیراز رسیده و این نامه بررسی و در روزهای آتی نظر نهایی خود را اعلام خواهیم کرد. 

مطبوعات فارس/ محمدرضا امیری، گفت:نامه استعفای دسته جمعی اعضای شورای پنجم شهر صدرا چهارشنبه هفته گذشته به فرمانداری ارجاع شده است.

اعضای شورای شهر صدرا در یکصد و هفتاد و سومین جلسه این نهاد بصورت دسته جمعی از عضویت در شورای پنجم این شهر جدید استعفا دادند.

در نامه‌ای که به امضای حمیدرضا صادقی،خسرو رزمجویی ،مهدی کشاورز، کاظم قائدی و مسعود رحیمی رسیده است این پنج عضو ضمن درخواست استعفاء پیشنهاد کرده‌اند که در راستای ایجاد رفاه عمومی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه پایدار شهری ،صدرا به شیراز الحاق شود.

بحث هایی درباره الحاق شهر جدید صدرا به شیراز مطرح شده که در صورت الحاق، وجود شورا و شهرداری مستقل برای صدرا منتفی خواهد شد و به نظر می رسد استعفای این افراد مربوط به همین موضوع باشد.

شورای شهر صدرا ۷ عضو دارد که تاکنون سه عضو آن به دلیل مشکلات مالی و ... دستگیر شدند.

کاظم قائدی عضو علی البدل این نهاد اواخر شهریور ۹۹ جایگزین حسام پرواز دوانی اولین عضو دستگیر شده این نهاد شده است.

رییس کل دادگستری استان فارس ششم شهریور ۹۹ اعلام کرد: دو عضو فعلی شورای شهر صدرا پیرو گزارش‌های نهادهای امنیتی و اتهامات مشخص، با دستور قضایی بازداشت و هم‌اکنون در زندان به سر می برند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی افزود:‌ دو نفر دیگر از همدستان این افراد که در فراهم نمودن مقدمات فساد همکاری داشته‌اند نیز دستگیر شدند.

وی با بیان این که دادگستری استان فارس همواره مبارزه با فساد را با جدیت و قاطعیت دنبال کرده است، ادامه داد: این پرونده در حال انجام تحقیقات تکمیلی با نظارت بازپرس ویژه است.

صدرا در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شمال غرب شیراز اوایل دهه ۱۳۷۰ برای سکونت افراد در نزدیکی کلانشهر شیراز بنا نهاده شد و بنا بر اعلام مسوولان این شهر جدید، هم‌اینک بیش از یکصد هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات