۲ واحد تولیدی با دستور رییس جمهوری در شیراز به‌ بهره‌برداری رسید

واحد تولیدی بهسازان توسعه آرمان تولید کننده پوشش معدنی مقاوم در برابر آتش و فوم عایق سقف و شرکت آرای سان رونیکا تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز پنجشنبه بیستم شهریور ۹۹ با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. 

مطبوعات فارس/ عملیات اجرایی واحد تولیدی بهسازان توسعه آرمان در سال ۹۷ آغاز شد و با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر فراهم شده است.


این طرح با ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت و ۷۲۶ میلیارد ریال سرمایه‌ در گردش در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع اجرا شد.


واحد تولیدی بهسازان توسعه آرمان ظرفیت تولید سالانه ۴۰ هزار تن پوشش مقاوم به در برابر آتش سوزی و ۱۱ هزار تن فوم عایق سقف را دارد.


عملیات اجرایی شرکت آرای سان رونیکا نیز از سال ۹۴ در زمینی به مساخت ۳۱ هزار متر مربع آغاز شد که با بهره‌برداری از فاز اول آن برای ۷۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.


این واحد تولیدی با یک هزار میلیارد ریال سرمایه ریالی و یک میلیون دلار سرمایه ارزی اجرا شده که ۹۰۰ میلیارد ریال از این سرمایه‌گذاری برای اجرای فاز اول هزینه شده است.


فاز دوم این طرح نیز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در برنامه سال جهش تولید پرداخت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به این واحد تولیدی پیش‌بینی شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات