تکذیب معاوضه بنزین با آناناس و انبه

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تکذیب معاوضه بنزین با آناناس و انبه، افزود: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از گزارش جماران؛ رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: در مقابل صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس به کشور ما وارد شود.

رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون واردات انبه و آناناس از ونزوئلا اظهار کرد: طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر واردات آناناس و انبه از ونزوئلا در قبال صادرات بنزین منتشر شده است، در حالیکه این امر واقعیت ندارد چرا که نفت و بنزین در اختیار بخش خصوصی نیست.

وی افزود: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد.

نورانی با اشاره به اینکه عمده کالا‌های وارداتی از ونزوئلا مربوط به زیرساخت‌های صنعتی است، بیان کرد: با توجه به صادرات محصولات کشاورزی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس برای حمایت از کشاورزان آن منطقه به کشور ما وارد شود.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان تصریح کرد: برای توسعه صادرات غیرنفتی به ونزوئلا که تجارت برد_ برد است، باید حمایت ویژه‌ای صورت گیرد تا حضور پررنگ تری در این بازار داشته باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات