کنکور در فارس

 کنکور سراسری، همزمان با سراسر کشور در استان فارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با حضور حداکثری رقابت کنندگان، برگزار شد. 

مطبوعات فارس/ ماراتن کنکور سراسری در رشته‌های مختلف هنر، ریاضی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه، همزمان با سراسر کشور و از روز 29 مرداد تا اول شهریور، در شهرستان‌های مختلف استان فارس و براساس پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در استان فارس، اعلام کرد که امسال ۵۸ درصد داوطلبان کنکور سراسری در این استان را بانوان تشکیل دادند.

دکتر علیرضا افشاری فر گفت: در کنکور سراسری امسال، ۹۳ هزار داوطلب در استان فارس حضور داشتند که ۵۸ درصد بانوان و ۴۲ درصد آقایان بودند که نسبت به سال گذشته درصد حضور آقایان ۳ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: بیش از ۴۵ هزار نفر از داوطلبان در این دوره از کنکور سراسری در فارس، شرکت کنندگان گروه علوم تجربی بود که تقریبا نیمی از داوطلبان را شامل می‌شود.

افشاری فر در ادامه گفت: کنکور امسال در ۲۴۸ حوزه در استان فارس برگزار شد که ۱۶ حوزه در شیراز قرار داشت.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در استان فارس اضافه کرد: تنها دو داوطلب در سراسر این استان، فرم خوداظهاری ابتلای به ویروس کرونا را پر کرده بودند که در بیمارستان از آنان آزمون گرفته شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات