برگزاری جشنواره مالک اشتر در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: جشنواره مالک اشتر با هدف شایسته سالاری و ایجاد زمینه‌ای برای رشد فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و برتر وهمچنین تجلیل از بسیجیان نمونه شرق شیراز برگزار شد. 

مطبوعات فارس/ به نقل از سپاه احمدبن موسی(ع) او افزود: اهدافی چون؛ وحدت رویه و نظاممند شدن انتخاب رده‌ها، ترغیب در رفع معایب اساسی و ماموریتی، رشد بیشتر رده‌ها، استفاده بیشتر از فرصتها و توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها، زمینه بروز خلاقیت‌ها و نوآوری برای تحولی سازنده و پیش برنده و همچنین ارج نهادن به تلاشهای بسیج در راستای ماموریت‌ها در این جشنواره دنبال می‌شود.

خسروانی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت شکست خورده و به خوبی می‌داند که در نبرد سخت همیشه بازنده خواهد بود، اظهار کرد: می‌بینیم که استکبار بیش از هر زمان دیگری به دنبال جنگ در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی است و این جنگ را با صبر مردم و تلاش و جهاد بسیجیان جوان در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی خواهیم برد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با دعوت مردم به هوشیاری در مقابل توطئه‌های استکبار، افزود: این بار هم دشمن همچون جبهه‌های دیگر شکست خواهد خورد و پیروزی بزرگتری برای انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات