تامین هزینه ۱۱۰ هزار ماسک در شیراز ، جلوه ارادت به امام حسین (ع)

موقوفه حاج محمدمهدی زارع باغشاهی در آستانه ماه محرم، یک میلیارد ریال برای خرید ماسک به دانشگاه علوم پزشکی شیراز هدیه کرد.اهدای هزینه ۱۱۰هزار ماسک به مدافعان سلامت جلوه ارادت خادمان حسینی در شیراز به حضرت سید الشهدا (ع) در آستانه ماه محرم است. 

مطبوعات فارس/ مهرداد شریفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز چهارشنبه با سپاس از این اقدام شایسته و خداپسند و دعوت از مردم و موقوفه ها برای اقدام مشابه به ویژه در ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: طبق نظر متولی این موقوفه، مبلغ اهدایی برای خرید ۱۱۰هزار عدد ماسک طبی سه لایه هزینه می شود که ۷۰هزار عدد از آن در اختیار کارکنان درمانی این دانشگاه و ۴۰هزار عدد نیز برای تحویل به سایر نهادها و اقشار کم درآمد در اختیار موقوفه قرار می گیرد.

متولی موقوفه حاج محمدمهدی زارع باغشاهی نیز با اشاره به تاسیس این موقوفه از سال ۱۲۸۷ خورشیدی و مصرف عواید آن در کمک به یتیمان و نیازمندان، برنامه های مذهبی و سایر کارهای نیک، توضیح داد: این موقوفه همه ساله به ویژه در ایام سوگواری سالار شهیدان، در برپایی مراسم برخی مساجد شیراز از جمله مسجد النبی(ص) و مسجد مولا مشارکت داشته است.

حبیب خلدبرین افزود: امسال بخشی از مبالغی که قرار بود در برپایی مراسم های سوگواری ماه های محرم و صفر هزینه شود، در راستای کمک به پیشگیری از بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد.

وی با قدرشناسی از کارکنان حوزه بهداشت و درمان به ویژه مدافعان جانفشان خط مقدم سلامت بیان کرد: همه باید قدردان این کوشش های ایثارگرانه بوده و در یاری نظام سلامت، به مقدار توان، نقش داشته باشیم.

امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آیین های عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) در شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس در فضایی خاص برگزار می شود ، مشارکت هیات های مذهبی و خیریه ها در تامین ملزومات بهداشتی مورد تاکید مسوولان و کارگزاران این استان قرار گرفته است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات