کودکان کار در شهر صدرا شیراز پا به توپ شدند

مدیر تربیت بدنی شهر صدرا شیراز اعلام کرد: به مناسبت هفته شهر صدرا یک دیدار خیرخواهانه میان تیم های کودکان کار شیراز و نوجوانان شهر صدرا برگزار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از سید محمد ناظم الشریعه، افزود: از مدیران شهرهای جدید کشور به این مناسبت دعوت کردیم تا ضمن گرامیداشت هفته صدرا با برگزاری یک بازی فوتبال کار فرهنگی برای کودکان کارانجام داده باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق ادامه داد: با انجام این بازی گام مثبتی برای کودکان کار برداشتیم که با استقبال آنها روبرو شد.

وی اضافه کرد: این دیدار خیرخواهانه با همکاری شهرداری شیراز، استانداری فارس و شرکت عمران صدرا برگزار و در حاشیه آن، جوایزی هم به کودکان کار اهدا شد.

ناظم الشریعه ادامه داد: امیدواریم این روند ادامه یابد تا کودکان کار بتوانند ورزش کنند و بدانند که بفکر آنها هستیم و بخشی از اوقات فراغت خود را با ورزش سپری کنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: از آنجا که مدیران شهرهای جدید کشور در مراسم هفته صدرا شرکت داشتند برگزای این بازی می تواند الگویی برای آنها باشد تا کارهای فرهنگی و ورزشی برای کودکان کار انجام دهند.

شهر جدید صدرا با حدود سه دهه قدمت در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع است.

از سال 97، روز اول خرداد همزمان با زادروز فیلسوف اسلام و ایران ملاصدرای شیرازی به عنوان روز صدرا گرامی داشته و برنامه‌هایی به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات