پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت روز جهانی کارگر

شهردار و رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز در پیام‌ تبریک مشترکی تصریح کردند: فرارسیدن روز کارگر بهانه‌ای است تا از تمام این افراد که عضو خانواده بزرگ مدیریت شهری و بازوهای توانمند خدمت به کلان‌شهر شیراز دیار سومین حرم اهل بیت(ع) هستند، تقدیر و تشکر کنیم.

 

 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی شهردار و مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز طی پیامی مشترک روز جهانی کارگر را تبریک گفته و اظهار داشتند: از تمام این افراد که عضو خانواده بزرگ مدیریت شهری و بازوهای توانمند خدمت به کلان‌شهر شیراز دیار سومین حرم اهل بیت(ع) هستند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

بزرگداشت روز کارگر، این ستون فقرات استقلال کشور و این اسطوره‌‎ ‎‏سرنوشت‌ساز و رهایی‌بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها، وظیفه‌ای است ملی و اسلامی و‏‎ ‎‏همگانی. *صحیفه امام خمینی(ره)-جلد ۱۴- ص ۳۲۶*

در فرهنگ غنی اسلامی کار و تلاش نوعی عبادت و وسیله تقرب الهی شمرده‌شده و کارگر انسانی ارزشمند و نیرویی فعال برای بالندگی جامعه اسلامی است. در آیات قرآن و روایات اسلامی، ارزش مقام کارگر با والاترین مراتب انسانی و بندگان صالح و شایسته خداوند مقایسه شده است و این نشان می‌دهد مقوله کار، خدمت و تولید اقتصادی در منظر دینی، موضوعی ارزشمند است.

روز کارگر روز سپاس از مردان مردی است که با دستان پینه‌بسته خود دستاوردهای بزرگی را به میهن عزیز خود اهدا نموده و نیز یادآور شیرزنانی است که شور و شوق و تلاش آنان کانون گرم خانواده و اجتماع را استحکام می‌بخشند و فرشتگان آسمان را به تحسین و تعظیم وا می‌دارند.

فرارسیدن روز کارگر بهانه‌ای است تا از تمام این افراد که عضو خانواده بزرگ مدیریت شهری و بازوهای توانمند خدمت به کلان‌شهر شیراز دیار سومین حرم اهل بیت(ع) هستند، تقدیر و تشکر کنیم.

سید احسان اصنافی شهردار و مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات