معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز:

۶۹ درمانگاه زیبایی غیرمجاز در فارس در سال گذشته تعطیل شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به تشدید نظارت بر مراکز و درمانگاه‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی گفت: ۶۹ مرکز غیرمجاز در سال گذشته در استان فارس تعطیل شدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: دکتر مهرداد شریفی روز چهارشنبه با تشریح اقدامات انجام شده افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره در راستای تامین و صیانت از سلامت، با تهدیدکنندگان سلامت مردم برخورد جدی و قانونی می‌ کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ادامه داد: در راستای تشدید نظارت ها طی بازدیدی که از سوی تیم بازرسان نظارت بر درمان و کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد، از ابتدای سال جاری تاکنون، دو مرکز ارایه دهنده خدمات زیبایی به دلیل فعالیت غیرمجاز، عدم صلاحیت و تهدید علیه سلامت عمومی تعطیل و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

دکتر شریفی از مردم استان خواست تا برای انجام اقدامات تخصصی زیبایی به متخصصان پوست و یا مراکزی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دارای مجوز و صلاحیت فعالیت هستند، مراجعه کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبلیغات مراکز غیرمجاز زیبایی را از مصادیق مداخله در امور پزشکی است و فریب دهنده و آسیب رسان دانست و ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت مراکز غیرمجاز یا دریافت خدمات نامطلوب، با سامانه های تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا سامانه ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تماس بگیرند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات