استاندار فارس اعلام کرد :

امضای تفاهم نامه ۳۰۰ میلیون دلاری برای انتقال سوخت به استان فارس

استاندار فارس در خصوص مشکل کمبود سوخت در فارس گفت: برای جبران کمبود سوخت در استان، مجبور هستیم که سوخت مورد نیاز را از دیگر استان ها وارد کنیم ، در همین ارتباط هفته گذشته وزیر نفت تفاهم نامه ای به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون دلار برای انتقال سوخت به استان فارس امضا کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، محمد هادی ایمانیه، روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی، هنر مردمداری در شیراز با بیان جزییاتی از این تفاهم نامه افزود: این تفاهم نامه با یک موسسه برای انتقال سوخت به استان فارس از مسیری که از فسا و داراب می گذرد و به شیراز می رسد امضا شده است.

دکتر ایمانیه در ادامه با بیان اینکه برای انتقال سوخت و احداث مخازن سوخت هم تفاهم‌نامه‌ای امضاشده است، گفت: همچنین تفاهمی با سازمان انرژی اتمی در بحث کشاورزی و پزشکی و دانشگاهی و غیره امضا می‌شود تا استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در جهت توسعه استان انجام گیرد.

استاندار فارس،خواستار افزایش مشارکت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی از خدمات دولت شد و با اشاره به سفر مهرماه امسال رئیس جمهوری به این استان گفت: تحقق مصوبات ۱۱۰ گانه این سفر که در دست پیگیری است می‌تواند تحولات جدی در پیشرفت استان فارس ایجاد کند.

ایمانیه، با اشاره به بلاتکلیفی ۱۴ ساله پتروشیمی های استان فارس افزود: در این رابطه در جلسه که با حضور نمایندگان شهرستان هایی که قرار است پتروشیمی در آنجا ایجاد شود و همچنین قرارگاه خاتم الانبیا و وزارت نفت، تفاهم نامه ای منعقد شد که اگر طبق آن عمل شود این گره ۱۴ ساله باز خواهد شد.

امید آفرینی و بیان اخبار واقعی رسالت روابط عمومی

وی ، امیدآفرینی و بیان اخبار واقعی را رسالت روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی ها باید با زبان منطقی و مدیریت شده، مسائل و مشکلات مردم را به مدیران منتقل کنند.وظیفه روابط عمومی ادارات و سازمان ها اطلاع رسانی در زمینه اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط نظام و دولت است و روابط عمومی ها باید دستاوردها را به مردم معرفی کنند.

او ادامه داد: باید اخبار و اطلاعاتی که به جامعه و شهروندان منتقل می شود، اخباری واقعی باشد و چرا که یکی از ویژگی های گام دوم انقلاب شفاف سازی و بیان اقدامات واقعی در جامعه است.

وی، با اشاره به برنامه ها و اهداف بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اظهار داشت: اعتماد به جوانان و ایجاد امید دو ویژگی برجسته این بیانیه است که روابط عمومی‌ها باید این مهم را جامه عمل بپوشانند.

استاندار فارس تصریح کرد: انعکاس اقدامات دولت در جامعه و انتقال مشکلات مردم به مسئولان و دولتمردان از وظایف یک روابط عمومی موفق‌ است.

در این آیین از تعدادی از روابط عمومی های برتر استان فارس تجلیل شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات